Wymiana rozrządu octavia 2,0 AQY

Zwiń
X

• Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • krzysztof.rulka
    Classic
    • 2015
    • 4

Zamieszczone przez SS
    Zamieszczone przez rafiki
    mnie to jakoś szczególnie nie interesuje :lol:
    do czasu aż będziesz dmuchać w alkomat i Policemajster się zapyta a skąd to :wink: ale nie życzę tego
    Skąd? Znikąd. Dopuszczalne w Polsce jest 0.2 promila więc przy 0.17 może mi pogrozić palcem. :wink:
  • azksat
    Classic
    • 2013
    • 11

Witam wczoraj kupiłem Octavie I 2,0 8v AQY , nigdzie nie mogę się doczytać na forum co ile tysięcy kilometrów wymienia się rozrząd.Proszę o radę bo jestem nowicjuszem.Pozdrawiam.
    Skoda octavia nowicjusz

Komentarz

• piotrek_os
      RS
      S_OCP Member
      • 2006
      • 8162
      • Octavia II (1Z3)
      • BXE 1.9 TDI PD 105 KM

Zamieszczone przez azksat
      nigdzie nie mogę się doczytać na forum co ile tysięcy kilometrów wymienia się rozrząd
      przy aucie używanym zaraz po kupnie :diabelski_usmiech
      Moja 0II http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=78994

Komentarz

• Maicroft
        Moderator
        S_OCP MemberModeratoRS
        • 2004
        • 25757
        • Audi

Jak rozrzad kosztuje 140zl to chyba nie ma co sie zastanawiac. Pompa wody drugie tyle. Wymiena nie wiem. Mi to zajelo 2 godziny
        Spritmonitor.de

Komentarz

• Marian 2
          L&K
          • 2007
          • 1087
          • Octavia I combi (1U5)
          • AQY 2.0 MPI 115 KM